اگر استفاده از فیلترشکن و vpn جرم است، مجازات آن چیست؟آذر و دي 1390
خريد ساعت مچي پسرانه
خريد ساعت مچي پسرانه دخترانه زنانه 2014

 

 
لازم به توضیح است ميل و کشش کاربران به استفاده از چنين فناوري‌هايي براي گذشتن از فيلترينگ، با عوارض خطرناکي همراه است؛ چرا که کاربر با استفاده ازVPN  و همچنین نرم‌افزار فيلترشکن با اتصال به يک سرور در خارج از کشور (معمولا در انگليس و آمريکا) متصل شده و همين امر موجب اختصاص يکIP خارجي به رايانه کاربر داخلي مي‌شود که در ادامه اين کار، همه داده‌ها و اطلاعات از رايانه کاربر به سرور خارجي انتقال پيدا کرده و از آنجا وارد دنياي مجازي اينترنت مي‌شود و به اين وسيله، از فيلترينگ داخلي کشور عبور مي‌کند.
 
 
 
 
اما اين عبور از فيلتر با تهديدهايي روبه‌رو مي‌شود؛ به اين ترتيب که کاربر نمي‌داند بيشتر و اغلب سرورهايي که اشتراکVPN  را در اختيار کاربران قرار مي‌دهند، نه تنها تمامي اطلاعات رد و بدل شده را بررسي و کنترل مي‌کنند، بلکه به همين وسيله با پورت‌هاي باز رايانه کاربر به اطلاعات درون رايانه وي دسترسي پيدا کرده و امکان کپي‌برداري و يا ديدن اطلاعات داخلي رايانه او براي سرورهاي خارجي ميسر مي‌شود.
 
 
اين در حالي است که اگر کاربر، براي مثال در شبکه محل کارش، اين نوع ارتباط را برقرار کند، سرور مي‌تواند از طريق رايانه او به اطلاعات شبکه داخلي آن اداره نيز دسترسي پيدا کند و نيز با نرم‌افزارهاي پيشرفته، بدون آگاهي کاربر، اطلاعات موجود در رايانه يا شبکه داخلي وی را براي خود کپي کند.
 
 
 
همين مسأله در نرم‌افزارهاي فيلترشکن مانند "فري‌گيت" و "اولترا سورف" نيز صدق می‌کند؛ به این معنی که مقدار اطلاعاتی که از شما در حال ارسال(send) شدن است بیشتر از اطلاعاتی است که شما دریافت(receive) ‌می‌کنید. گزارش‌های بسیاری وجود دارد که وقتی افرادsend rate خود را بررسی ‌می‌کنند، متوجه می‌شوند عدد نشان داده شده بالاتر از نتیجه دریافتی است، که مؤید این مطلب است
 
 
 
 مطالبي درباره .فيلترشكن:اذرماه 90.چهار شنبه ،  وي پي ان مجاني، 1390،سايت بازكن اذر 90،پرت90





ارسال توسط sibclip

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خريد ساعت مچي پسرانه آن مي باشد.