میزان بازدید سایت های مستهجن در ایران
خريد ساعت مچي پسرانه
خريد ساعت مچي پسرانه دخترانه زنانه 2014

 هرچند که هنوز هم کاربرانی با انواع و اقسام فیلتر شکن و صرف وقت و هزینه بیشتر، به این‌گونه سایت‌ها مراجعه دارند، اما به نظر می رسد، میزان اعداد و ارقام اعلام شده از تعداد کاربران مراجعه کننده به سایت های مستهجن، بسیار بیشتر از آنچه هست، نشان داده می شده، به نحوی که شاید هنوز نتوان به عنوان یک آسیب اجتماعی در ایران به آن نگاه کرد.


با وجود نبودن آمارهای مناسب در این زمینه، با مراجعه به بخش روندهای گوگل (google trends ) متوجه می شویم در جستجوهایی که به زبان انگلیسی از رایج‌ترین واژه های مستهجن در جهان صورت می گیرد، نه تنها ایران در رتبه های اول تا سوم قرار ندارد، حتی جزء ده کشور اول جهان هم نیست و اغلب کشورهای آسیای شرقی و آفریقایی، آمریکای جنوبی و اروپای شرقی در این لیست هستند.

در جستجوهای فارسی این واژه ها، که در بین کشورهای فارسی و عربی زبان مشترک است، باز هم نه ایران جزء ده کشور ابتدایی و نه تهران جزء ده شهر ابتدایی آمار گوگل ترند است.

هم‌چنین جای امیدواری دارد که در مورد سرچ واژه های مستهجنی که بین ایرانیان و اعراب مشترک است مانند واژه "جنسی"، ایران جزء سه کشور ابتدایی نیست، این در حالی است که جستجوی برخی از این واژه ها از جنبه علمی است و لزوماً جنبه غیر اخلاقی ندارد.

اگر به آمار سرچ واژه های مختص ایرانیان نیز مراجعه کنیم، متوجه خواهیم شد که از سال 2008 به بعد، جستجوی واژه های مستهجن سیر نزولی داشته اما متأسفانه هنوز به میزانی است که گوگل ترند آن را روی نمودار می برد.

این نکته در اینجا مطرح است که مسؤولان فرهنگی کشور باید تلاش کنند که این روند را نیز کاهش دهند و با راهکارهای مؤثر و اجرایی، سمت و سوی علاقه جوانان را به طرف دیگری سوق دهند، اما می توان به جای اعلام آمار ناامید کننده و بعضاً اشتباه، هویت ایرانی - اسلامی خود را تقویت کرده و آن را به رخ جهانیان بکشیم.

به گزارش گرداب

 

سايت بازكن فيل شكن پروسكي 90

 






ارسال توسط sibclip

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به خريد ساعت مچي پسرانه آن مي باشد.